Küldetések

LeGyEs

Administrator

Javasoljatok legyetek szíves küldetéseket, hátha így sikerül kevésbé unalmassá tenni a játékmenetet.

Apófisz

Új tag

Üdv!

Nekem egy nagyon extrém és nagyon izgalmas tutorial jutott az eszembe!

Az egész úgy kezdődne hogy a játékos egy db flottával kezdene a térképen (addig csak azt a kis térképdarabot látná) amit kalózok üldöznek, le kéne lőnie egy kalóz flottát, utána pedig egy másik nagyobb elől elmenekülnie, egy  megadott koordinátára ahol megjelenne a "felmentősereg" és leverné az egyesített flottával a nagyobb kalózflottát is(küldetés közben a térkép egyre bővülne), majd pedig odamenne az időközben megjelent bolygójához és innét venné kezdetét az építgetés. (természetesen a harc közben ilyen felbukkanó kis buborékok vagy levelek formájában minden el lenne magyarázva. Az alap építgetős rész után azonnal újra űrharcra kerülne sor,(mondjuk úgy hogy addig a tutorial segítségével ha kiadja a játékos valaminek az építési parancsot azonnal meg és épül, így tudna építeni egy űrkikötőt, amivel megnőne a látótávolság, és így tanúja lehetne annak ahogy a Zandagort üldöz egy kisebb kalóz flottát, és ha segít neki akkor a kalózok az ő oldalára állnak így bővítve a flottáját...

Ha eddig a részig megfelel, akkor folytatom, ha nem, akkor mással próbálkozom...

LeGyEs

Administrator

Hogyan tervezed ezt kivitelezni egy olyan galaxisban, ahol nem egyszerre kezdenek az emberek?

VincentMoon

Új tag

Üdv! Vmi egyszerűre gondoltam:

lennének különböző szintek; mint a tech szint, és kalózokat kellene lelövöldözni... viszont meg is kellene találni őket a térkép különböző szintjein. szektorokra lenne felosztva hogy milyen szintek hol vannak. [ tehát ez külön lenne választva a milás bolygók védelmétől!].

1. feladat: 5k eé. kalóz lelövése.
2.: 15k.
3:25k.
4:35k.
5:50k.
6:75k.
7.100k. [ a 7.szintig a szektorok a honi galaxisban lennének. ].

és így mehetne...extrémeknek lehetne mondjuk milás is...
a jutalmakról... járhatna érte kp, SHY[ különböző szinteken eltérő(akár magasabb) összeg; vagy kp; a flotta sebzése nőhetne jutalomként, de ez már csak magasabb szinteken és ha megszünteti a flottát; akkor elvész.  Flotta összevonás esetén pedig nullázódna.

bolygóra pakolás esetén mivel a hajók megmaradnak, így az is, de ha egyszerre lövi fel a játékos mondjuk új hajókkal; egy flottába; akkor elvész![ külön-külön nem].

a legzsírosabb kalóz flották pedig törpe galaxisokban állomásozhatnának... ne legyen ott semmi csak 'sivatag'.
extra jutalom járhatna értük de a visszajutás lehetne egy kicsit bonyolultabb és hosszabb időn át tartó: ha bemész, többet nem mehetsz ki úgy; ahogy bejöttél; és az FTL kikapcsol, és csak különböző törpe-galaxisokon jöhetsz át vissza, amolyan Labirintus-rendszerekre gondoltam. A szerencse faktor dönthetné el; hogy kap-e a játékos a labirintusban kalózokat újra.  És a kalózok mindenképpen megtalálnák a játékost; nem lehetne tőlük elrejtőzni/menekülni!:p.Minnél nagyobb a flotta; annál nagyobb reá az esély, és nem jár érte jutalom, mert már bezsebelte az EXTRA nagy jutalmat:p.[ olyan mint az st-ben a kiterjedés nagyjából:[xindik] beengedni beenged minden hajót de ki már nem innen jött az ötlet hirtelen és módosítottam egy kicsit:p].

jó éjt mindenkinek és várom az esetleges válaszokat. bocs , ha kissé hülyén fogalmaztam meg, de csak most jött ki az ötlet a fejemből:D. és ne legyen trollkodás, ha kérhetem! köszönöm!:p.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sa … _Milky_Way lista a törpe galaxisokról!:p. olyan is lehetne, hogy ha a legközelebbibe mész be; a legtávolabbin jössz ki a labirintus-rendszer szerint és onnan még haza is kel jönnöd normál módon! de néha a 'szerencse' adhatna egy olyan kaput ; hogy egy közelebbibe nyitja meg a belépést:p.

ui.. azt nem találtam még ki, hogy hogy lehetne ezt minden játékosnak játszhatóvá tenni, mondjuk 100játékosnál nem problémaXD...[ csak egy példa: két azonos szintű játékos belebotlik egymásba út közben az 5. küldinél és harcra kerül a sor...]. és hogy hogy ne zavarják a kalózok azokat, akik a szatellit-törpegalaxisokhoz menjenek:p...

megvanXD: saját kérdésre saját válsz:O: a rendszer a küldetés elfogadásánál egy célterületet adhatna meg a térképen, hogy hová menjen a játékos. A kalóz flottát továbbra is meg kellene találni persze, de egy rácson belül mondjuk:p. Egy 4x4es rácsra gondoltam...:p.

Utoljára módosította VincentMoon (2015.05.26. 20:54)