Jutalmazások

LeGyEs

Administrator

Szeretnék javaslatot kérni olyan jutalmakra, amiért érdemes "megdolgozni", viszont nem ad túl nagy előnyt a jobban teljesítő játékosoknak.

Lunarcry

Új tag

Lehet butaság, de a közös flotta használatának lehetősége lehetne például jutalom. Értem ezalatt egy a szövetség pontjaihoz mérten megfelelően "nagy" küldetés vagy küldetéssorozat megalkotása utána lehetne "kiváltani" a közös flottázás lehetőségét.

Igazából ez nagyon magas labda Legyes, mert kismillió dolgot lehetne erre írni, ami után aztán foghatnád a fejed rendesen h mikor/hogy programozod le smile

LeGyEs

Administrator

Lunarcry írta

foghatnád a fejed rendesen h mikor/hogy programozod le smile

Ez legyen az én gondom. Viszont nincs egy csepp fantáziám sem.

Lunarcry

Új tag

LeGyEs írta

Lunarcry írta

foghatnád a fejed rendesen h mikor/hogy programozod le smile

Ez legyen az én gondom. Viszont nincs egy csepp fantáziám sem.


Ám legyen smile

Valahol olvastam hogy lehetségesnek találod bevezetni olyasmit mint egy másik játékban van, neezetesen mindenki a főbolygójával egy kis magánterületen kezd, ahonnan végül kikerül magába a galaxisba. Ez szerintem egy teljesen jó alap volna egyrészt bevezetni az esetleges új játékosokat a játék mikéntjeibe, illetve megfelelő tesztlehetősége biztosítana a jutalmazási rendszer teszteléséhez.

Miért? Egy nem túl nagy területű kezdőhely épp elegendő lehetne a játék szinte minden funkciójának betekintéséhez, amihez nem kellene más, mint hogy az adott kis részen a játékos bolygója mellett legyen egy npc bolygó is. Ezen npc kicsit zsarnok, így bizonyos alkalmanként támadást indítana a játékos flottái, bolygója ellen. No de ne szaladjunk előre, hisz először a gazdaság.
Az első feladatok a más játékokban is megszokott építs ezt, építs azt cserébe kapsz ezt meg azt típus lehetne. Én hasraütése építkezem szóval nem fogom feltalálni a spanyolviaszt, hogy gazdaságilag, ökológia szempontjából mi az a szokványos, illetve biztonságos építési formula, ami után a figyelmetlenebb játékos arra találna feljönni, hogy hopp kihalt a bolygó, így konkrét számokat sajnos ne várj tőlem. A lényeg az, hogy a különböző építésekért kapható plusz forrás elegendőnek bizonyuljon ahhoz hogy a gép elé szegezze a játékost. ( Itt jön a képbe az, hogy az ép listát én kezdéskor ki is venném. A játék elején - új játékos szemszögéből nézve- ez nem bírja rá a játékost hogy játsszon...ez nem jó. A lényeg , hogy mikor kipróbálja minél több időt tölthessen aktív játékkal, ne négy kattintás legyen az egész, mert az esetek többségében a büdös életben vissza nem lép. Szóval , a kezdeti jutalmakat úgy kellene optimalizálni, hogy viszonylag hamar eljuthasson a játékos a hajógyártás szépségeihez. Ehhez ugye szükségeltetik az, hogy legalább 1 várossal kezdhessen. Kell továbbá ; 3k Munkaerő, 60k Energia, 6k Titán, 600 Dúsított urán, 300 Műanyag, 720 Félvezető körönkénti termelés, hogy igenis gyártson hajókat, szórakozzon s legyen motivációja arra, hogy belépjen másnap, hogy építkezzen, hogy élvezze ezt a játékot. Szóval ezen feltételeket a regeléstől számított pár órán belül készen kellene kapnia, amennyiben természetesen követi a küldetésekben megszabott feladatokat.
Ha már van hajó milliónyi küldetést ki lehet találni, kezdve a lődd le ezt meg azt a flottát (nyersanyagért ) ; védj meg egy karaván ( technológiáért) ; derítsd fel a galaxis teljes részét ahol regelt (radarért) a végső cél természetesen az npc bolygó elfoglalása lenne ( 2. bolygó, illetve kijutás az igazi galaxisba ).

Miután ez megtörtént meg kell találni a megfelelő egyensúlyt hogy a játék élvezhető maradjon azoknak is, akik sokat tudnak lenni, s azoknak is akik csak keveset, így az apró feladatok jöhetnének ugyan folyamatosan , de az aktivitás függvényében járhatnának a különböző bónuszok ( értsd, aki megcsinál napi 50 feladatot legyen ugyan előnyben azzal szemben aki csak 5öt csinál, de ne annyira, mintha 1 héttel előbb regelt volna) Itt jön képbe az hogy a feladatokat mint opciót kéne betenni a játékba, amit vagy elfogad a játékos , vagy nem, hogy ne mászkáljanak fölösleges dolgok, ha úgyse foglalkoznak vele.  Illetve talán lehetne valami fejlődési rendszert is betenni a játékba - tudom örülsz neki, sok meló, de hát nah, Te akartad h írjak tongue - vagyis xp, tp hívhatjuk akárhogy amiket gyűjtögetve be lehetne váltani erre arra.

Kövi dolog ami már régóta motoszkál bennem az a szövetség kérdése. Szerintem a szövetséggel megszerezhető bónuszok, mint például a közös flotta azt feltételekhez kellene kötni, amit már írtam is, nevezetesen hogy egy a szövetség méretéhez, erejéhez képest kihívásnak tekinthető feladat végrehajtása után lehessen csak közös flottákat létrehozni.

Azt hiszem most hirtelen ennyi elég lesz, nincs kedvem már gépelni bocs:P