Többször felmerült, hogy több galaxis lehetne egy szerveren belül.
Első célja a védelmi rendszer részeként az lenne, hogy egy stabil bázist adjon minden játékosnak. Ez lenne a magángalaxis, az 5 alap bolygóval.
További céljai lehetnének:
Várom a javaslatokat és/vagy a kritikákat.
Sziasztok,a magángalaxisok bevezetését én nem támogatnám mivel:
Így is kevés játékos reg-el ha mindenkinek lenne 1 támadhatatlan kis 5bogyós magángalaxisa valaki ki se lépne onnan plusz minek is mennék ki onnan háborúzni stb ha ott is megvan minden a fejlődésemhez.Így az a 60-110 fő össze van engedve a kezdővédelem így is elég jó szerintem ha reg-el 1 kezdő a fő plán mint mindenkinek védett azon van ideje kitapasztalni a lényeget szerintem.
A küldetések meg régebben is voltak ahhoz nem kell magángalaxis.
Remélem normálisan sikerült leírni az aggályaim,köszönöm.
Adama
Amennyiben a bolygóméretek (2m) egy minimális alapgazdaságot biztosítanának és nem lehetne ott üldögélve túlhúzni magunkat, az ötlet kipróbálható. Kezdő játékosok védelmére mindenféleképpen alkalmas.
Viszont meg kellene valahogy oldani hogy galaxisokon belüli utazás nehéz legyen. Saját galaxist csak az adott játékos használhassa. Valamint a teleportokat galaxisok közt vagy tiltani vagy valami hatalmas módon büntetni , hogy ne érje meg csak hajógyárakat tartani a védett galaxisban és nyersanyagot pedig beküldeni. Ugyanez vonatkozna arra is, hogy raktárként se igen lehessen használni.
A bolygóméret tekintetében mindenképpen valami nagyon piciről lenne szó. A hajógyártást megakadályozni teljesen nem lehet, mert akkor nem tud kilépni az illető a nagy galaxisba. A magángalaxisból csak kifele vezetne út.
A teleportálás, kereskedés az, ami nehezebb kérdés, mert ügye valahogy fel kell építeni a nagy galaxis bolygóit is, viszont nem szabad lehetőséget adni arra, hogy nyersit mentsenek ki magángalaxisba, így ennek áramlása is egyirányú lenne. A szabadpiac pedig nem lenne elérhető a magángalaxisokban.
Hajógyár természetesen lehetne bennük, hisz' valamivel ki kell repülni. De a bolygó mérete miatt és a korlátozott nyersi ellátás miatt 1000000 hajógyár nem tudna menni.
Üdv mindenkinek!
Szerintem a több galaxis nem rossz ötlet bár inkább 2-3 játékossal kéne per galaxis indítani és lenne a "fő galaxis" ahova már tapasztaltabb játékosok kerülnének be.
Javaslom hogy a bolygó limitet változtassuk meg úgy hogy lenne egy saját és egy fő galaxis béli limit ezzel ösztönözve a kilépést.
Az egyéni küldetéseket én nem javaslom maximum ezt a "kezdőknek" szintűt hogy elindulhassanak, más játékokban ezt találtam nagy hátránynak, hogy mindenki egy bizonyos szinten ugyanolyan "birtokon" uralkodik, inkább legyen így mint itt szabad irányítás.
Remélem érthető voltam.
Érdekes a magán galaxis gondolata egy próbát az is megérne,de nekem lenne egy saját ötletem mert én aztán tudom milyen ,ha nem tud érvényesülni valaki :(Szóval ne lehessen látni egymást hol van csak akkor ,ha pl ki kutatnánk régiónként azt a helyet ,de természetesen szondával is felelheti véletlenül valaki a másikat ezért jó lenne egy saját kis notesz szerűség amin látnánk a feljegyzéseinket meg azt,hogy mit térképeztünk fel addig. A kikutatás meg szerintem természetesen lehet több régióra is osztani,de én arra gondoltam ,hogy pl:Lenne R1-töl R10-ig régió ezek közül bármelyiket lehetne választani elsőnek amit szeretne a játékos kikutatni KP-ért Az első milla lenne a második a duplája és így tovább Szóval ennyit akartam mondani köszönöm
Érdekes a magán galaxis gondolata egy próbát az is megérne,de nekem lenne egy saját ötletem mert én aztán tudom milyen ,ha nem tud érvényesülni valaki :(Szóval ne lehessen látni egymást hol van csak akkor ,ha pl ki kutatnánk régiónként azt a helyet ,de természetesen szondával is felelheti véletlenül valaki a másikat ezért jó lenne egy saját kis notesz szerűség amin látnánk a feljegyzéseinket meg azt,hogy mit térképeztünk fel addig. A kikutatás meg szerintem természetesen lehet több régióra is osztani,de én arra gondoltam ,hogy pl:Lenne R1-töl R10-ig régió ezek közül bármelyiket lehetne választani elsőnek amit szeretne a játékos kikutatni KP-ért Az első milla lenne a második a duplája és így tovább
Szóval ennyit akartam mondani köszönöm
Nekem tetszik az alapgondolat, a "fog of war" stílus.
Szerintem izgalmas lehetne! Mondjuk a kutatást inkább felderítésre cserélném, szonda,radar stb...
joenál már volt ilyen
tényleg érdekes volt felfedezni a galaxist, de
1. nagyon eszi a gépet és rengeteg extra eltárolandó adat keletkezne
2. aki kevésbé foglakozik a játékkal még nagyobb hátrányba kerül
szerintem tuti nem kerül bevezetésre
Technikailag én még akkor megnéztem a dolgot, amikor először leszedtem a kódot. Már akkor mondtam joee-nak, hogy gondjai lesznek vele, főleg teljesítmény ügyben.
- Sikerült addig eljutnom vele, hogy az adatbázisban a területek alakzatait tároljam ( ami kevésbé szerver erőforrás intenzív ). Viszont amíg nem alakítom át a térképet kliens oldalon is, addig hiába jó szerver oldalon. A hexák felrajzolása - ahogy joee is csinálta - brutál módon leeszi a kliens oldalt, még akkor is ha a szerver oldalt gyorsra csinálod
- Nem hiszem, hogy akkora hátrányt okozna az inaktívak számára
- Először amúgy is meg kellene csinálnom végre az online radart az offline helyett, sok matekot tudna levenni a szerverről, ugyanis a körváltás 70%-át teszi ki
- Egyre inkább úgy érzem, hogy az ilyen sok-sok-sok órát igénylő fejlesztések nem érik meg a befektetett energiát (még 1-2 szerver és 10 játékos sem lesz)