Apófisz-féle javaslatok (nem tudtam fantáziadúsabb témanevet adni) :)

Apófisz

Új tag

Ahoj!

Én mint a játék egy kisebb kalóza, úgy gondolom hogy a legtöbb játékost, a játékban rejlő hatalmas lehetőségnek a flottázás művészetét kéne elsajátítani...
Lehet hogy rossz a megközelítésem, de szerintem ez ami igazán egyedülállóvá és szenzációssá teszi a játékot!

Itt most egyszerre több javaslatot is le fogok írni, előre is bocsánat...

Először is én amit kissé hiányolok a játékban az, hogy sokan akik a top környékére kerülnek amikor erőfölénybe kerülnek, már lusták taktikázni, és egy kisebb ellenfélt nyugodtan időráfordítás nélkül legyőzhetnek úgy hogy ráküldenek egy olyan giga flottát amit 100-szor se győzne le... big_smile DE mi lenne ha meg lenne szabva nem csak a flották száma, hanem a maximális mérete? Mennyiben érdekesebbé tenné a játékot? Ahhoz hogy valaki minél nagyobb flottát tudjon irányítani, ahhoz minél több tapasztalatot kéne szereznie (küldetések és/vagy harcok során), hogy nagyobb flottákat csinálhasson! Ezzel lenne egy mondhatni állandó kis agresszió keltve a játékosok soraiban mivel mindenki arra törekedne hogy minél nagyobb flottája lehessen, és minél könnyebben vezethessen harcokat. Természetesen az irányítható flották nagysága a szerver előrehaladtával automatikusan nőne (hogy nehogy valaki aki egész végig épített 10 egyenértékes flottákat tudjon csinálni amíg millái vannak), viszont csak annyira hogy pont mindig kisebb legyen mint amire szükség van, tehát a játékosok tegyenek is valamit érte...

A második ötletem pedig egy kissé érdekesebb és lehet hogy nehezebben kivitelezhető ötlet lenne...
Szerintem sok olyan ember van aki ha a játék egészéhez nem is ért mégis szeret úgy küzdeni az ellenség ellen hogy reménye sincs, vagyis akkor amikor mondjuk egy túl erős szövetség ellen küzd, kell valami ami játékban tartja... Nem jó az ha valaki kikap és emiatt abbahagyja a szervert amire meg a következő indul már el is feledkezik a játékról... (Tudom hogy ez az érv támadható de mégis vannak rá példák)
Na de a lényegre térnék és hagyom az előkészítést... Az ötletem az lenne hogy mindenkinek lenne egy saját hajó hőse, (tudom ez a név nagyon hülyén hangzik,  de ezzel lehet a legjobban és értelmesebben kifejezni) ami azt jelentené hogy lenne olyan hajója mindenkinek kezdetektől, amivel ha harcolna a hajó által legyőzött másik hajókért hajó pontokat kaphatna ami befolyásolná a hajót..
A következőre gondolok:
Tehát alapból mondjuk a hajónak lenne 10 kiosztható hajópontja amiket a következőkre lehetne kiosztani: HP, gyorsaság, tűzerő, látótáv +(ez nem biztos hogy jó ötlet) regeneráció/újraépítődés/javítás, és a hajó pedig a lelőtt flották arányában szintenként kapna bizonyos mennyiségű hajó pontokat...
A hajót bele lehetne rakni ugyanúgy a flottákba és a hajó szintje határozná meg az egyenértékét és így egy igen izgalmas dologgal lehetne bővíteni a játékot, mivel ha valaki szerencsétlenül áll a játékban a hős hajóval mindig tudna akkor is harcolgatni és erősítgetni...
Természetesen ha lelőnék, akkor tetemes nyersanyag és/vagy pénzösszegekért fel lehetne újra építeni...

A harmadik ötletem lehet hogy még elvetemültebb mint az előzök... big_smile
Úgy gondolom én, hogy egy erősebb játékosnak és/vagy szövetségnek, vagy bárki másnak aki meg akarja magát védeni, joga van bizonyos előnyöket birtokolnia hogy nehogy valami kis csip-csup kalóz egy este folyamán 1 bolygózza...
Tehát az ötlet egy másikfajta űrállomást takarna amit közepes techen lehetne mondjuk kifejleszteni, és a leglényegesebb része a sebzése és a mozgása lenne, úgy gondoltam hogy az űrállomást jókora nyersanyag mennyiségért lehetne előállítani, és 1 parsec-al tudna mozogni, és egy bizonyos hatókörön belül állandóan sebezné egy kis mértékig az ellenséges hajókat!
Hogy ne lehessen velük visszaélni nyersanyagszükségletük lenne például dúsított urán, ami a bolygótól távolodva egyre nőne, így senki nem űrállomásokkal támadna... big_smile 
Ja és természetesen ugyanúgy rendelkeznének bizonyos erővel (nem lehetne szétlőni őket egy skorpióval, és ha megtámadnák őket akkor extra sebzésük lenne, nem pedig az állandó monoton kicsi sebzésük... Így ki lehetne építeni védelmi rendszereket bolygók és szövetségek körül...+ még ehhez az ötlethez annyit hozzácsapnék hogy az űrállomásnak lenne egy még nagyobb hatóköre (a sebzés hatókörén kívül) és arra a területre nem lehetne FTL-el ugrani (természetesen ez egy plusz technológia lenne ez a fajta űrkikötő fejlesztése után) Az alatt pedig hogy nem lehetne oda ugrani azt érteném hogyha az űrkikötő hatótávja alatt, vagy az mellé jelöli ki az ugrási célpontot akkor se ugrik bele annak a hatókörébe így is lassítva lennének az ellenséges flották...

Remélem hasznos ötletekkel láttalak el, kérem mások véleményét is a témáról!

Tisztelettel: Apófisz nagyúr! big_smile
[img]http://www.earthlyissues.com/images/apophis.jpg[/img]

Adama

Új tag

Sziasztok

1,a flotta méret korlátozást nem támogatnám.
2,a hős hajó ötlet viszont tetszetős főleg ha lehetne fejlesztgetni jópofa lenne.
3,ez sem rossz ötlet de akkor már ne a űrállomás tegye ezt, hanem lenne 1 új épület vagy hajó  az űrtámaszpont.

Röviden véleményeztem ne legyen unalmas olvasgatni...

Viszont régen volt 1 olyan ötlet hogy nem kizárólag flottákkal lehetne védeni 1 bolygót hanem pl pajzzsal aminek x élete lenne persze fejleszthető és volt bolygó ágyú ötlet is ami épület lenne és x sebzéssel védené a plant ennek a rombolására pedig 1 új hajó a deszant hajó ami katonákat dobna a bogyeszra és a bogyesz védő ágyút támadnák.

Nem tudom melyik a bonyolultabb vagy jobban kivitelezhető de gondoltam leírom hátha valami ötlet kijön ezekből,

Üdv Adama

LeGyEs

Administrator

Részben megoldást adna ezekre az, amit a harcrendszer átalakításával tervezek. Talán már le is írtam egy másik topikban.

1. Szeretném jobban szétszedni a generációkat és részben korlátozni ezzel a flották méretét/összetételét
2. Nem vagyok híve a hősözéseknek
3. Az űrállomás helyett a vadászokat tenném sokkal erősebbekké az álló objektumok körül, megvédve ezzel a bolygókat (vagy legalábbis jóval nagyobb károkat okozva)